FAQ

Bestellingsupdate en Levering

We houden je op de hoogte via e-mail en doen ons best om je bestelling zo snel mogelijk te verwerken. Wil je de levertermijn van een specifiek artikel weten, neem dan contact met ons op via e-mail (campusshop@xod.be).

Let op: Je bestelling wordt pas verzonden wanneer alle artikelen op voorraad zijn. Wij werken niet met deelleveringen. Je betaalt slechts één keer verzendkosten per bestelling, en we streven er ook naar het milieu te sparen. 


De levertermijn bedraagt ongeveer 5 werkdagen als je bestelling voorradig is. Je neemt best via email (campusshop@xod.be) contact op met de Campusshop als het langer duurt dan 5 werkdagen.

De verzendkosten zijn afhankelijk van de waarde van je bestelling. De leveringskosten worden weergegeven zodra je de gewenste leveringsmethode hebt geselecteerd.

Afhalen in één van onze campusshops (Diepenbeek of Hasselt) is steeds gratis.

Ja, dat kan, maar enkel na afhaling EN in dezelfde maand van de datum van het mailtje van de afhaalbevestiging

Dus krijg je bijvoorbeeld 3/5/2024 een mailtje met als titel Afhaalbevestiging dat je levering klaarligt, kan je meteen mailen naar campusshop@xod.be met de vraag om een factuur op te maken van deze levering en door te mailen. Je kan de factuur ook opvragen bij de afhaling mits dit in dezelfde maand is. In dit geval, is dit de maand 5/2024.

Op het einde van de maand: We kunnen enkel een factuur maken als je bestelling uitgeleverd kan worden. Doe je tussen de 25ste en het einde van de maand een bestelling en wens je een factuur? Mail dan meteen je bestelreferentie (bv. 2412345) met de vraag om je een factuur te bezorgen. Als de uitlevering nog plaatsvindt voor het einde van de maand, dan kunnen we rekening houden met jouw verzoek en bezorgen we je daarna een factuur.

We will keep you informed via email and do our best to process your order as quickly as possible. If you would like to know the delivery time for a specific item, please contact us by email at campusshop@xod.be.

Please note: Your order will only be shipped once all items are in stock. We do not offer partial deliveries. You will only pay shipping costs once per order, and we also strive to be environmentally conscious. 

The delivery time is approximately 5 business days if your order is in stock. We recommend contacting the Campus Shop via email at campusshop@xod.be for further assistance if it takes longer than 5  business days.

Shipping costs depend on the value of your order. The delivery fees will be displayed once you have selected your preferred delivery method.

Picking up your order at one of our campus shops (Diepenbeek or Hasselt) is always free of charge.

Yes, you can, but only after picking up the order AND within the same month of the pickup confirmation email date.

For example, if you receive an email titled "Pickup Confirmation" on 3/5/2024 stating that your order is ready for pickup, you can immediately email campusshop@xod.be to request an invoice for this order. Alternatively, you can request the invoice at the time of pickup, as long as it is within the same month. In this case, it would be May 2024.