FAQ
Betaling en Bevestiging van je Bestelling
Bij betaling via Bancontact wordt het bedrag de volgende werkdag van je bankrekening afgeschreven.
Bij betaling met een creditcard kan het enkele dagen duren voordat de transactie op je bankrekening zichtbaar is.
Je bestelling is pas definitief wanneer je een bevestigingsmail hebt ontvangen, ongeacht of de betaling al zichtbaar is op je bankrekening.
Betaling via onze webshop
Wanneer je een betaling wilt uitvoeren, word je doorgestuurd naar een extern platform. Dit gebeurt om je gegevens op een veilige manier te kunnen verwerken.
De overgang van onze webshop naar het betaalscherm kan enige tijd duren. Wij verzoeken je geduldig enkele minuten te wachten om de betaling te kunnen afronden.
Pas nadat je betaling succesvol is uitgevoerd, wordt je bestelling verwerkt. Deze stap is dus essentieel voor het vervolg van het bestelproces.
When paying via Bancontact, the amount will be debited from your bank account on the next business day.
If you pay by credit card, it may take a few days before the transaction appears on your bank account.
Your order is only final once you have received a confirmation email, regardless of whether the payment is visible on your bank account.
When making a payment, you are redirected to an external platform. This is done to process your payment securely.
The transition from our webshop to the payment screen may take some time. We kindly ask you to wait a few minutes to complete the payment.
Only after your payment has been successfully processed, will your order be processed. This step is essential for the continuation of the ordering process.