Logo UHasselt Universiteit Hasselt - Knowledge in action

Wij verkiezen een echte lach boven een virtuele muisklik!

Kom langs in onze shops op Campus Diepenbeek of Hasselt
& krijg voorrang op de aankoop van je cursussen/boeken.
openingsuren shop

Filters

Categorie:





Faculteit:

Studiegidsnummer:


Zoeken op trefwoord:

FAQ

Bestellen bij de campusshop doe je zo:

Ga naar "Mijn studentendossier" op de UHasseltwebsite.

In de rechterkolom van de homepagina staat in het blauw "Lijst handboeken/cursussen". Hier dien je op te klikken. Dit is jouw persoonlijke boekenlijst. Als je boekenlijst nog niet zichtbaar is, is de adminstratie van de UHasselt nog volop bezig met het verwerken van jouw gegevens. In dat geval kan je de volledige boekenlijst van de UHasselt terugvinden via volgende link: https://www.xod.be/pdfs/Boekenlijst.pdf

Als je je boekenlijst hebt gevonden, kan je de boeken en cursussen gaan zoeken op de website.

In het linkermenu kan je verschillende filters kiezen.  Je kan daar naar boeken en/of cursussen zoeken.   Op faculteit maar ook op studiegidsnr of op eender welk trefwoord dat met het studiemateriaal kan te maken hebben.

Voor het opzoeken van handboeken zoek je best op titel van het handboek.

Voor cursussen zoek je best op de barcode van de cursus (beginnende met 2019... voor academiejaar 2019-2020)

Vervolgens kan je in het zoekresultaat de artikels die je wenst, bestellen door 'bestel' te klikken.  Het aangeklikte materiaal wordt toegevoegd aan je winkelmandje.

Wil je verder rondkijken? Geen probleem, het artikel blijft in je winkelmandje liggen. Als je meteen wilt bestellen, klik je op 'afrekenen' en kan je het 5-stappenplan doorlopen om je bestelling af te ronden.

Zodra je bestelling geplaatst is, kun je die niet meer wijzigen. Wens je de bestelling te annuleren of te retourneren na ontvangst, dan kan je contact opnemen via e-mail (campusshop@xod.be) met vermelding van het orderid. We bekijken dan wat de mogelijkheden zijn voor jouw bestelling.

Een bestelling is pas definitief wanneer je een bevestigingsmail hebt ontvangen. Deze mail wordt verstuurd via e-mail en kan soms even op zich laten wachten. Als je deze na een half uur nog niet ontvangen hebt, mag je contact met ons opnemen. 

We merken helaas dat onze mails bij een aantal mensen in de spam-folder terechtkomen (vb. hotmail-adressen). Wanneer je dus geen bevestigingsmail ontvangt, raden we je aan om eerst een kijkje te nemen in de spam-folder. Wanneer je daar geen mail ontvangen hebt, kan je ons per mail (campusshop@xod.be) contacteren en kunnen we bekijken of je bestelling goed is toegekomen.

We werken momenteel aan een oplossing om de bevestigingsmail in alle mailboxen te laten toekomen.

Als je het studiegidsnummer van het vak hebt ingegeven in het zoekvenster “Studiegids” en er zijn geen resultaten terug te vinden, is er nog geen cursus verschenen.

De reden kan zijn dat de professor of docent in kwestie nog geen cursus aan de drukkerij heeft bezorgd of de professor of docent heeft besloten zijn cursus op Blackboard te zetten.

Gemiddeld is een cursus +-2 weken voor de start van een nieuw blok te bestellen op onze webshop. De beschikbaarheid kan uiteraard afwijken. 

Als het handboek wel op je persoonlijke boekenlijst staat en niet terug te vinden is op onze website, dien je een mailtje te sturen naar campusshop@xod.be. We kijken het dan zo spoedig mogelijk na.

In het venster waar je je huisnummer invult zet je na je huisnummer B en het busnummer. Bijvoorbeeld Eenhoornboulevard 23 B 8