Logo UHasselt Universiteit Hasselt - Knowledge in action

We kijken alvast uit naar de feestdagen!

Onze campusshops in Hasselt en Diepenbeek zijn gesloten van maandag 23 december t.e.m. zondag 5 januari.

FAQ

Maak jouw keuze in de drukwerkkiezer door op het gewenste soort drukwerk te klikken.

Verfijn jouw keuze door verder te klikken op de gewenste specificaties per soort drukwerk.

Ga zo door tot je de PDF die je wenst te laten drukken dient op te laden.

Klik op “Ga naar volgende stap”.

Indien de facturatie op de UHasselt dient te gebeuren, dien je je aan te melden onder je UHasselt-account. Zo niet, dien je te klikken op “Doorgaan zonder aanmelden” en dien je je drukwerk vooraf te betalen.

Als jouw bestelling geslaagd is, ontvang je een bevestigingsmail.

Een bestelling is pas definitief wanneer je een bevestigingsmail hebt ontvangen. Deze mail wordt verstuurd via e-mail.

We merken helaas dat onze mails bij een aantal mensen in de spam-folder terechtkomen (vb. hotmail-adressen). Wanneer je dus geen bevestigingsmail ontvangt, raden we je aan om eerst een kijkje te nemen in de spam-folder. Wanneer je daar geen mail ontvangen hebt, kan je ons per mail (campusshop@xod.be) contacteren en kunnen we bekijken of je bestelling goed is toegekomen.

We werken momenteel aan een oplossing om de bevestigingsmail in alle mailboxen te laten toekomen.

Zodra je bestelling geplaatst is, kun je die niet meer wijzigen. Wens je de bestelling te annuleren, dan kan je contact opnemen via e-mail (campusshop@xod.be) met vermelding van het orderid. We bekijken dan wat de mogelijkheden zijn voor jouw bestelling.

Als jouw gewenst drukwerk niet tussen de mogelijkheden staat, kan je via mail contact met ons opnemen (campusshop@xod.be) en jouw wens aan ons doorgeven. We maken dan een offerte op maat. Onze drukwerkmogelijkheden zijn enorm uitgebreid. Je kan ook altijd eens neuzen op de website van ons Grafisch centrum in Balen www.xod.be.

 Als jouw gewenste oplage niet tussen de mogelijkheden staat, kan je via mail contact opnemen (campusshop@xod.be). Wij maken dan een offerte op maat.

Als het gewenste bestand geen PDF is, aanvaardt onze website het bestand niet. Dit is zeer belangrijk zodat de lay-out van een bestand niet kan wijzigen/verschuiven.

Je kan eender welk document omzetten naar PDF door ofwel:

1)    Op te slaan als PDF.

2)    Af te drukken naar de “PDF-printer” en vervolgens de PDF in de gewenste map op je computer op te slaan.

 

De richtlijnen voor het aanleveren van een drukklaar bestand vind je terug in de volgende link:

http://www.xod.be/pdf/richtlijnen-aanleveren.pdf

Dat is mogelijk. Je kiest dan “Aanmelden via UHasselt-account”. Je dient dan een bestelbon te laten opmaken via jouw financiële cel en de referentie aan de bestelling toe te voegen. Je hoeft dan niet op voorhand te betalen.

Het is niet mogelijk om als UHasselt-student drukwerk te bestellen en achteraf te betalen. 

Vooraf betalen is altijd noodzakelijk als niet-UHasselt-personeelslid. 

Als er een error optreedt in eender welke stap, dien je je bestelling opnieuw in te geven in een andere browser. Lukt het dan nog niet, mag je screenshots maken en deze via mail (campusshop@xod.be) aan ons bezorgen. We nemen dan terug contact op met jou zodat je bestelling toch kan doorgaan.